Vad är problemet?

Nu har jag misslyckats igen. Men de förbenade syltkakorna. Sist gjorde jag dem i form. Nu gjorde jag dem utan.

Det blir lika fult hur jag än gör.

Men goda. Det blev de.

Eftersom jag är lite av en nörd så väger jag ju alla kakor när de fortfarande är deg. Så att alla kluttar väger lika. För att de ska bli lika. Och se snygga ut. Ni ser ju hur framgångsrikt det konceptet är. Jag hällde även sylten i en sprits för att inte kladda ner kakorna fullständigt med någon himla tesked. Det visade sig ju också vara väldigt smart. Se så okladdiga och perfekta de är.

När ska man ge upp?

Har du något bra knep?

(Jag använde det här receptet den här gången.)

3 thoughts on “Vad är problemet?

  1. Jag kör ned det här
    Hej!

    Jag vill tipsa dig om ett recept på ICA.se.

    Hallongrottor

    Lättlagade och underbara är dessa småkakor. Hallongrottor består av mördeg som smälter i munnen och ljuv hallonsylt. En klassisk kaka som fortfarande är lika populär.

    Gå till adressen nedanför för att se hela receptet
    http://app.ica.se/app/go?to=receptdetaljer&in=4871

    Smaklig måltid önskar vi på ICA.se

      • Du är så rolig att det inte är klokt. Börjar du med standup kommer jag på varenda show/gig/föreställning.

Kommentera

