Miljoner. 

Nu har jag hittat en grej som jag måste ha. Alltså måste. Inte ”önskar mig” eller ”behöver”, ”längtar efter”, ”skulle vilja ha” eller ”det skulle vara kul om…”.

Utan måste ha. 

M-Å-S-T-E. 

Problemet är att jag behöver fyra miljoner överblivna pengar som jag kan använda till detta. 

Det har inte jag. 

Jag kommer inte att länka till vad det är. För då kanske du tar fram fyra mille i överblivna pengar ur en väska och hinner före mig. 

Men det är en lägenhet. 

I Visby. 

Sen jag såg annonsen har jag inte tänkt på nått annat.

Är besatt. 

Inte alls som att jag skulle bli glad om jag köpte den. 

Nej. 

Utan jag måste ha den. 

Annars lägger jag mig ner och skriker. Tills jag blir gammal och dör. 

Råna en bank kanske?

5 thoughts on “Miljoner. 

  1. Men om jag hittar fyra mille bara sådär så lovar jag att dela med mig! Jag hittade en sommarstuga igår som jag bara måste ha. Som en dröm. Alltså verkligen en dröm. För sju. Gulp! Men som sagt vid närmsta lotto-drömvinst lovar jag att ge dig!

  2. Vad härligt om man kunde få det man önskade sig, maken han spelar på Lotto så jag får väll hoppas att han vinner storkovan någon dag (skulle inte tro det,va!).

  3. Dammit. Ingår fåtöljerna i priset? ”Mitt” torp i Härnösand kostar ju bara 250.000 kr (innan budgivning) så jag borde ju kunna PANTA BURKAR lite snabbt bara.

Kommentera

