Att beställa en sjal

Ibland får jag frågar om ifall jag kan virka en Tilda-sjal på beställning. Ja, alltså en Forget Me Knot, i Tilda-garn. Till exempel en sån här. Eller en sån här. Eller varför inte en sån här.

Ja. Jo, det kan jag.

I så fall kostar den 500 kr. Inkl porto.

Men det enda undantaget är om jag måste beställa garn via nätet. Ifall färgen inte finns att hitta i ”min” lokala garnaffär. Då vill jag även ha betalt för den eventuella fraktkostnad som jag får betala för att få hem garnet till mig.

Vill man köpa garnet själv och skicka det hem till mig kostar sjalen 300 kr inkl porto att få virkad och hemskickad. (Det går åt 6 nystan.) Du hittar garnet bland annat hos Skapa mer, Garnaffären och i nästan alla garnaffärer (som jag varit inne i i alla fall!).

Hur lång tid det tar för mig att virka sjalen beror på. Men om jag säger 2-3 veckor så har jag tagit till så det räcker. Men det kan vi prata om ifall det blir aktuellt. 🙂

Maila susanne.undersolen@gmail.com om du är intresserad.

Kommentera

