Old Delhi!

Ja, det är ju inte som att det är just jag som släpper nyheten. Men nu vet vi vad Blossa 17 smakar och hur flaskan ser ut.

Jag kan inte säga att jag svimmar av entusiasm när jag läser att smakerna är mango, spiskummin och chili. Men jag gillar ändå smakerna och jag tycker att flaskan är supersnygg. Dock är den gula bilden (den jag visar överst) inte alls någon favorit för mig. Lite väl mycket. Lite för lite jul.

Eller behöver jag bara vänja mig?

Hur som helst så vill jag inte vara avig. Så jag kommer förstås att beställa 3-4 flaskor som vanligt. En att dricka upp, en att ge bort, en att spara och en att ha. Ifall något inträffar. Det är så jag jobbar. Och därför har jag också ett bibliotek av föredettingar i skåpet här hemma.

Men precis som förra året väljer jag att säga att jag fortsätter att favorisera saffransglöggen från 2010 och dalahästen 2013.

Tack alla som hört av sig idag. Det är nästan fler som hör av sig till mig när årets smak avslöjas, än som hör av sig på min födelsedag. Och det tycker jag är toppen!

Och är inte detta årets första jultecken så säg.

One thought on “Old Delhi!

  1. Haha, det är lite som din dag idag tycker jag ❤️
    Dalahästen ja, den skulle jag vilja ha. Starkvinsglögg är ju inte min favorit men flaskorna är ju så fina! Den här dock, nja inte min smak. Ja det är till utseendet dock. Innehållet vet jag ju inget om såklart.
    Kram!

Kommentera

