Smälta armband

Såg pysslet med smälta pärlor hos Craft and creativity. Inväntade sen rätt tillfälle att ta tag i detta pyssel. Och vad passar bättre än att göra detta när man får besök av sin 7-åriga bästis?

Vi placerade pärlorna på en plåt, skjuts in i ugnen på 200 grader i 5 min. Och vips – nya fina platta pärlor.

Och sen då. ”Susanne, ta kort på mig när jag har dem på mig!!!”

Ett av de där tre armbanden är mitt och jag har använt det konstant sen det blev färdigt. Jag tycker att de är asfina och kommer absolut att göra fler!!! Tack Helena för tipset!

10 thoughts on “Smälta armband

Kommentera

