Lycka

Jag älskar verkligen Internet och allt det har gjort för mig.

Bland annat har jag lärt känna människor som jag aldrig någonsin skulle ha sprungit på på en riktig gata. Men på Internets vägar har jag träffat fantastiska människor. Helt otroligt.

Och idag har jag fått ett paket av en av dessa fantastiska människor som jag är så lycklig över att få ha mött.

Hjärta hjärta hjärta liksom!

Jag ska självklart berätta vad detta är!

Den största förpackningen är en tub handkräm från Love & Toast. Krämen doftar Pomme Poivre. Jag vet inte riktigt vad det betyder (Äpple och peppar?) men den doftar ljuuuvligt! (De säger själva det är en mystisk doftblandning med vaniljorkidé, vit mysk & jasmin.) Och som ni vet, Love & Toast är ju min favorithandkräm. Bästa handkrämen i världen.

Den lite mindre pappförpackningen innehåller en parfym roll on. Bara där blir man ju lycklig. Att man kan rulla på sig parfym liksom. Att den dessutom doftar Clementine Crush gör inte saken sämre. Här ska rollas!! (Jag har en duschkräm med samma doft. Hurra!)

Ett superhärligt lipgloss som jag nog tror att ni kan hitta på bilderna låg också i lådan. Det doftar underbart fruktigt och innehåller inga farliga ämnen alls och är inte testat på djur. I’m in heaven. Färgen heter Misbehavin’ vilket är otroligt härligt!

Den rosa och den gröna grejen är små tetror med handkräm. Jag svimmar nästan när jag skriver det. Handkräm på tetra. Lägg av! Jag har inte öppnat dem men det är sorterna Sugar Grapefruit (rosa) och Gin Blossom (grön).

Sen innehöll lådan tre små ljuvliga OPI-nagellack. Jag har några lack från OPI som jag verkligen tycker är hur bra som helst, men såna här minisar har jag aldrig sett. Har ni?

Och packtejp med Hello Kitty på! Jag ska tejpa in mig själv med det där en vacker dag! Så fin tejp!!

Här kan man köpa Love & Toast. Men de grejer jag har köpt har jag köpt hos Åhléns.

Anledningen till den här lådan var att tjejen som skickat den önskade sig en sak av mig. En sak som inte finns i landet där hon bor. Så jag skickade det hon önskade sig. Och så fick jag det här tillbaka. Och vet ni att innan hon skickade paketet visste hon inte hur mycket jag tycker om Love & Toast. Otroligt. Nästan kusligt sammanträffande!

Paketbytargrejen is the shit.

Man borde byta paket med varandra varenda dag.

Sanna mina ord.

Och tack snälla avsändraren. Jag är överlycklig!

PS! Inser nu att jag varit förälskad i Love & Toast i över ett år.

6 thoughts on “Lycka

  1. Jag har sett såna OPI-minisar men bara i en ask iofs, typ top ten collection eller nåt sånt har jag sett på Åhléns bland annat.

  2. Har gluttat länge på OPI , men faktiskt ännu inte köpt. Ska verkligen kolla upp handkrämen du rekommenderar. Det behöver jag! 🙂

    Tänk vad såna här grejer kan göra en härligt glad för en lång tid framöver. Å skulle du tröttna på tejpen… Jag finns här! ASG

Kommentera

